دیباچه!

 

نالد به حال زار من امشب سه تار من                      این مایه تسلی شب های تار من 

ای دل ز دوستان وفادار روزگار                                 جز سازمن نبود کسی سازگار من
در گوشه غمی که فراموش عالمی ست                  من غمگسار سازم و او غمگسار من
اشک است جویبار من و ناله سه تار                       شب تا سحر ترانه این جویبار من 


سلام... 


این وبلاگ تازه  قراره نواخته بشه اما مثل سازیه که باید یه مدت از تاریخ تولیدش بگذره و بنوازیش تا صداش رو فرم بیاد پس اگه این اوایل صداش به دلتون ننشست به بزرگی دلتون ببخشید   

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:56 ب.ظ http://nokhte-chin.blogsky.com

سلام
اجازه هست لینکت کنم ؟

ما مخلص شمام هستیم

مریم شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ق.ظ http://chaleka.blogsky.com

بنواز خواخور جان ...
ما حالشو می بریم (:

صبا دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:13 ب.ظ

اجی از الان که داریم حالش را میبریم

خدا به داد بعدش برسه

ولی خداییش افرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد